Kroon Casino

Kroon Casino Uitbetalingen

Kroon Casino lobbyWanneer je bij Kroon Casino bent gaan gokken en een winst gemaakt hebt die je wilt laten uitbetalen dan moet je de volgende stappen doorlopen.

1. Vraag een bankoverschrijving aan.
2. Als je de aanvraag voor middernacht doet zal Kroon in staat zijn om voor de volgende middag je aanvraag te behandelen, waarna je geld spoedig gestort wordt.
3. Zodra de aanvraag verwerkt is wordt het geld onmiddellijk overgemaakt. Dit duurt vaak 1 tot 3 werkdagen.

Klantenservice

Kroon casino raadt de spelers aan om contact met hun klantenservice op te nemen wanneer het geld na 5 werkdagen nog steeds niet is. Het kan zijn dat er een fout in de informatie zit, een medewerker loopt alles stap voor stap met je na. Als je fouten wilt voorkomen kun je ook van tevoren contact opnemen met de helpdesk. Als je een account hebt bij Kroon casino dan raden ze je aan om je gebruikersnaam te gebruiken om contact op te nemen met de klantenservice. Zo zijn zij sneller en beter in staat om je problemen te verhelpen.

Heb je geen account of is er juist iets mis met het inloggen, dan kun je op de volgende twee manieren in contact met de klantenservice komen:

  1. E-mail; Kroon Casino’s klantenservice is op het volgende e-mailadres te bereieken: support@krooncasino.com. Je e-mail wordt binnen 24 uur beantwoord.
  2. Telefoon; je kunt ook direct met een medewerker praten door het volgende telefoonnummer te bellen: 020 894 6038