Uiteraard is het mogelijk dat jouw ervaring met onze website of met een van de door ons aangeraden casino’s niet helemaal naar wens is. Wil je graag een klacht indienen, of heb je op een andere manier tips of suggesties voor verbeteringen van onze website? Stuur dan een mailtje naar ons.
Wij verzoeken je om het bij het invullen van het formulier de volgende aandachtspunten mee te nemen:
Zodra wij je klacht via het contactformulier hebben ontvangen, nemen wij de klacht zo snel mogelijk voor je in behandeling en nemen we contact op met het casino waar je een geschil mee hebt. Wij zullen ons best doen om tot een oplossing te komen waar jij als klant tevreden mee bent en waar het casino bereid is om aan mee te werken. Wij hebben op dit gebied een inspanningsverplichting, geen resultaatverplichting. We kunnen helaas geen 100% tevredenheidsgarantie beloven.
Caesers Entertainment Inc. gaat zijn resort in het centrum van Reno, de Silver Legacy, voor 47 miljoen dollar renoveren....
Gereguleerd online gokken in de Argentijnse provincie Buenos Aires is bijna een feit nadat de lokale gokregulator, Insti...
Microgaming begint het nieuwe jaar met goed nieuws voor zijn klanten. Het bedrijf gaat nieuwe inhoud leveren die in het ...
Het US Bureau of Labor Statistics heeft meegedeeld dat de stad Las Vegas het hoogste werkloosheidspercentage heeft van d...
Holland Casino heeft bekend gemaakt dat het een nieuwe cao heeft bereikt met vakbonden FNV en De Unie, die beide een acc...
De Britse online en mobiele casinosoftwareprovider iSoftBet heeft onlangs zijn nieuwste titel, Raging Dragons, uitgebrac...
Live casinospecialist Evolution Gaming maakte deze week bekend dat het een partnerschap is aangegaan met de Nederlandse ...
Microgaming heeft heel wat cadeaus in de aanbieding in december voor de fans: nieuwe pokerervaringen, avonturen in de we...